Od 19. - 21. ožujka u Dubrovniku, Poliklinika Bagatin organizira kongres pod nazivom European Patient Experience & Innovation Congress – EPIC, u suradnji s Cleveland Clinic, svjetski poznatom klinikom u pružanju najviše razine zdravstvene skrbi o pacijentima.
Želja nam je naglasiti važnost optimizacije zdravstvenih usluga i podrške pacijentima – teme koje se nameću kao neke od najvažnijih u zdravstvenom sektoru današnjice.
Budući da zdravstvo 21. stoljeća u svim dijelovima svijeta igra sve veću ulogu u razvoju pojedinog društva, zdravstvene usluge zaslužuju da im se posveti posebna pozornost.
Što je EPIC?
Usporedno s promjenama koje je donijelo digitalno doba, ali i pod utjecajem različitih vanjskih i unutarnjih faktora u nekoj zemlji, bitno se mijenjaju koncept i kvaliteta većine zdravstvenih usluga, kao i pacijentov doživljaj ili odgovor na te promjene. Zdravstvena tehnologija, uključujući umjetnu inteligenciju, mobilne aplikacije, računalne algoritme i robotiku, proširuje granice mogućeg, redefinira pacijentovo iskustvo i uvelike olakšava posao zdravstvenim djelatnicima. Istodobno, mijenja se i ono što korisnici, odnosno pacijenti, od zdravstva očekuju.
U skladu s time, optimizacija zdravstvenih usluga i podrška pacijentu nameću se kao neke od najvažnijih tema zdravstvenog sektora današnjice. U želji da otvorimo te najvažnije teme i pratimo korak sa svjetskim trendovima u inovacijama unutar zdravstvenog sektora, organiziramo kongres pod nazivom European Patient Experience & Innovation Congress – EPIC, u suradnji s Cleveland Clinic,svjetski poznatom klinikom u pružanju najviše razine zdravstvene skrbi o pacijentima. Ovu američku kliniku US News & World Report, u svojim godišnjim izvješćima, dosljedno naziva jednom od najboljih u SAD-u.
Zašto sudjelovati na EPIC kongresu?
Osmišljen je s ciljem poticanja sveobuhvatnih istraživanja različitih vrsta odnosa: od onih općih, koji nastaju između pružatelja zdravstvene zaštite i pacijenata, preko tehnoloških izazova do privatnih klinika i korisnika koji pojedine usluge trebaju ili žele.
Konceptom će se tako obuhvatiti znanstvena, klinička, bihevioralna i društvena perspektiva u rasponu od visokoteorijskog, inovativnog (futurističkog) pristupa do trenutno najboljih primjera u praksi. Istražit će se i analizirati iskustvo pacijenta iz ljudske perspektive, kao i kako tehnologija i znanost mogu unaprijediti korisničko iskustvo. Agenda kongresa, među ostalim, uključuje dizajn sustava za poboljšanje pacijentova iskustva, ulogu znanosti i umjetne inteligencije u razvoju usluga, mogućnosti ulaganja u usluge, interpersonalne metode za poboljšanje skrbi o pacijentu, mobilne programe i aplikacije za osobnu njegu, kao i puno informacija o budućnosti zdravstva.
Kome je namijenjen?
EPIC kongres, dakle, spada u visokomotivirajuće događaje koji tematiziraju aktualno stanje u zdravstvu, ali i razvoj tog sektora u budućnosti, pa je potencijalno zanimljiv za sve dionike društvenih procesa: od predstavnika najviših institucija vlasti, kao i ostalih državnih i javnih tijela, preko predstavnika svih razina obrazovnog sustava, do liječnika i znanstvenika, voditelja različitih medicinskih odsjeka, vlasnika bolnica i klinika svih specijalnosti, kao i investitora.
Tko su govornici?
Prema uzoru na izvrsnost koju njeguju u clevelandskoj klinici, glavni organizator Kongresa, ravnatelj naše Poliklinike Ognjen Bagatin, koji godinama kao glavnu agendu promiče razvoj zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, ovaj događaj vidi kao idealnu priliku da „učimo od najboljih te da epicentar inovacija u zdravstvu iz SAD-a prebacimo u Europu, i to baš u Hrvatsku!“
Na popisu potvrđenih sudionika i govornika nalazi se već preko 20 velikih svjetskih imena, poput menadžera Disney Instituta, direktorice Mayo Clinic, osnivača Stackpole & Associates, Inc. kompanije posvećene medicinskom turizmu, uvaženih liječnika, profesora i mnogih drugih.
Najpoznatiji hrvatski kardijalni kirurg, prof. dr. Tomislav Mihaljević, direktor i predsjednik Cleveland Clinic, vodeće svjetske zdravstvene ustanove, aktivno sudjeluje u organizaciji EPIC kongresa svojim idejama, vizijom, inicijativama i iskustvom. Zamolili smo ga za njegov komentar:
"Iskustvo pacijenta ovisi o puno više toga od same medicinske intervencije. Pacijent treba empatiju, komunikaciju i što je najvažnije, angažirani kvalitetni tim.
EPIC je prvi europski kongres o iskustvu pacijenta i inovacijama, koji se održava u prekrasnom Dubrovniku u Hrvatskoj. Ovaj događaj će se fokusirati na nove načine pružanja kvalitetne, sigurne njege u ozdravljujućem okruženju. Također, naučit ćete kako tehnologija mijenja naše poglede na ono što pacijenti žele i trebaju. Cleveland Clinic sa zadovoljstvom podržava ovaj događaj. Bili smo jedna od prvih bolnica u svijetu koja je imenovala glavnog službenika za iskustvo i osnovala ured za iskustvo pacijenata. Naši lideri podijeliti će neke od inovacija koje smo razvili kako bismo podržali pozitivniji put pacijenta te, istovremeno, stvorili i privlačnije iskustvo za naše pružatelje skrbi diljem svijeta.
Nadam se da ćete pronaći vremena za sudjelovanjem. Naš tim se raduje povezivanju, dijeljenju i učenju s Vama!"
Operativni direktor Cleveland Clinic, Joe Sweet, MBA za EPIC je izjavio: „Izražavam zadovoljstvo i čast što sudjelujemo u ovako velikom događaju kao što je European Patient Experience & Innovation Congress, koji kao domaćin organizira hrvatska Poliklinika Bagatin. Siguran sam da će ovo biti izvrsna prilika za učenje novog, dijeljenje iskustava i umrežavanje s ciljem inovativnijeg pristupa pacijentu i podizanja kvalitete korisničkog iskustva.“
Do održavanja European Patient experience & Innovation Congress u Dubrovniku ostalo je još tri mjeseca, no događaj već sada izaziva golemo zanimanje stručnjaka i javnosti diljem svijeta, pa nema razloga da ne zaključimo kako će ovaj Kongres zaista biti EPIC!
European Patient experience & Innovation Congress - EPIC održat će se 19. – 21. ožujka 2020. u Dubrovniku. Pozivamo vas da više informacija saznate na našoj web stranici i rezervirate svoje mjesto!
Vidimo se u Dubrovniku!
Zatražite svoj termin za konzultacije, zahvat ili tretman putem našeg sigurnog online obrasca.
Naše osoblje kontaktirati će Vas u roku 24 sata putem telefona ili maila, i ponuditi termin koji Vam najviše odgovara.
Telefon:* | +385 1 46 10 225 | |
* Jedinstven broj za sve Poliklinike | ||
Email: | info@bagatin.hr |
Green Gold Tower Ul. Grada Vukovara 269a/10, 10000 Zagreb |
|
Donji grad Frana Folnegovića 1c/1, 10000 Zagreb |
|
Dioklecijan Hotel & Residence Kranjčevićeva 45/1, 21000 Split |
Parkiranje u podzemnoj garaži Green Gold centra, Zagreb. Za detaljnije informacije preuzmite kartu |
Naša web-stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vas zapamtili i razumjeli kako upotrebljavate našu web-stranicu. Ako se ne slažete s našom upotrebom kolačića, promijenite svoje preferencije u "postavkama kolačića". Ovdje možete pročitati više o kolačićima. U suprotnom, slažete se s upotrebom kolačića onako kako su trenutačno postavljeni.