REZERVACIJA TERMINA ZA OPSEŽNIJE OPERATIVNE ZAHVATE
Kako bi Poliklinika Bagatin / Bagatin Med bila u mogućnosti rezervirati klijentu termin za opsežnije operativne zahvate, svaki klijent dužan je za rezervaciju željenog operativnog zahvata, izuzev dentalnih zahvata, napraviti avansnu uplatu u iznosu od 20% od ukupnog iznosa zahvata i to najkasnije u roku od 25 dana prije dogovorenog termina operativnog zahvata.
Uplata može biti izvršena putem virmana na jedan od dva tekuća računa Poliklinike ovisno o lokaciji, ili osobnim dolaskom u Polikliniku:
Zagreb - Poliklinika Bagatin d.o.o.: HR5824020061100843739, Erste&Steiermärkische Bank d.d., poziv na broj 99.
Split - Bagatin Med d.o.o., HR2423900011101060504, HPB d.d., poziv na broj 99.
Preostali dio iznosa ugovorenog zahvata potrebno je uplatiti najkasnije 48 sati prije dogovorenog termina opsežnijeg operativnog zahvata. U opsežnije operativne zahvate ulaze svi kirurški zahvati u lokalnoj ili općoj anesteziji, te zahvat izuzev dentalnih zahvata.
Ukoliko klijent nije u mogućnosti doći na dogovoreni termin zakazanog operativnog zahvata zbog opravdanih razloga, a pravovremeno je obavijestio Polikliniku Bagatin najkasnije 48 sati prije zakazanog operativnog zahvata, iznos avansne uplate klijent može iskoristiti za isti operativni zahvat unutar roka od šest mjeseci od dana otkazivanja, te isti nije moguće zamijeniti za druge usluge Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda. Poliklinika Bagatin / Bagatin Med zadržava pravo na avansnu uplatu u iznosu od 20% od ukupnog iznosa zahvata te isti neće biti vraćen klijentu.
Ukoliko klijent odustane od zakazanog operativnog zahvata i o tome ne obavijesti Polikliniku Bagatin / Bagatin Med, ili obavijesti Polikliniku Bagatin / Bagatin Med manje od 48 sati prije dogovorenog termina, iznos avansne uplate od 20% od ukupnog iznosa zahvata ne vraća se klijentu i istom se ne daje mogućnost zakazivanja novog termina za uslugu od koje je odustao, kao ni mogućnost zamjene za drugu usluge Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda.
UVJETI I POGODNOSTI ZA UNAPRIJED PLAĆENE PAKETE USLUGA
Klijent je dužan iskoristiti usluge iz unaprijed uplaćenih paketa Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda u roku od 1 godine od dana izdavanja računa, isključivo u poslovnici gdje je ostvarena uplata.
Ukoliko klijent u naprijed navedenom roku ne iskoristi sve usluge iz unaprijed uplaćenog paketa, isti nema pravo na povrat novca za usluge koje nije iskoristio. Ukoliko klijent zbog opravdanih razloga nije u mogućnosti iskoristiti sve usluge iz uplaćenog paketa, Poliklinika Bagatin / Bagatin Med klijentu daje mogućnost unutar roka od 1 godine od dana izdavanja računa umjesto neiskorištenih usluga iskoristiti druge usluge koje pruža odjel za koje je uplaćen paket tretmana/usluga ili prenijeti neiskorištene usluge na korištenje trećoj osobi. Treća osoba ima pravo iskoristiti tretmane u preostaloj količini koju nije iskoristio osobno klijent koji je uplatio paket tretmana/usluga i to unutar odjela na kojem je paket uplaćen te unutar preostalog vremenskog razdoblja od godine dana.
Ukoliko klijent ne želi iskoristiti uplaćeni paket za niti jednu od gore navedenih mogućnosti, klijent nema pravo na povrat novca za neiskorištene tretmane/usluge te se oni smatraju iskorištenima u cijelosti.
Ukoliko klijent u roku od 48 sati prije dogovorenog termina unaprijed plaćeni tretman/uslugu ne otkaže, smatra se da je dogovoreni tretman/usluga uredno izvršen/a.
Posebno je važno napomenuti kako je cijena tretmana/usluga koje čine sastavni dio paketa određena u povlaštenom iznosu u odnosu na cijenu koju ti tretmani/usluge imaju izvan paketa te se cijena istih izvan paketa obračunava po cijeni koja je za taj tretman/uslugu u jediničnoj cijeni naznačena u važećem cjeniku Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda u mjesecu kupovine paketa. Poliklinika Bagatin / Bagatin Med garantira kvalitetu svakog izvršenog tretmana i pružene usluge, međutim zbog jedinstvenosti ljudskog tijela i individualiziranih reakcija svakog pojedinog organizma, postoji mogućnost da se željeni rezultati ne ostvare ili da se isti ostvare u manjoj mjeri, a posebno ukoliko se klijent ne pridržava svih koraka koji su potrebni za postizanje cilja izvršenog tretmana i/ili usluge, a s kojima je unaprijed bio upoznat. Klijent u tom slučaju nema pravo na povrat novca uplaćenog za tretmane i/ili usluge.
UGRADNJA STRAUMANN ZUBNIH IMPLANTATA
Svaki Straumann implantat nosi garanciju na materijal kojom dokazuje odsutnost bilo kakvih nečistoća materijala, a sama garancija i originalnost implantata dokazuju se uz pomoć Straumann putovnice s jedinstvenim serijskim brojem za svaki ugrađeni implantat. Poliklinika Bagatin / Bagatin Med zamjenjuje neosintegrirani implantat na trošak Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda isključivo klijentu kojem je implantat ugrađen u Poliklinici Bagatin / Bagatin Medu, uz uvjet da se isti pridržavao svih uputa oralnog kirurga Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda i dolazio na redovite post-operativne kontrole.
Straumann imaju doživotnu garanciju na implantat, a 10 godina garancije na suprastrukturu (abutment i vijak).
PROTETIKA NA IMPLANTATU (KRUNICE, MOSTOVI)
Ukoliko dođe do ispadanja zubnog implantata, uzimajući u obzir razloge ispadanja istog, ovisit će činjenica tko snosi troškove protetike.
Ukoliko je do ispadanja implantata došlo unutar 30 dana od dana postavljanja završnog protetskog rada trošak novog protetskog rada snosi Poliklinika Bagatin / Bagatin Med. Ukoliko je do ispadanja implantata došlo zbog loše higijene, nedolaska na kontrole i sličnih nepridržavanja uputa specijalista Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda te razloga na koje nije mogla utjecati Poliklinika Bagatin / Bagatin Med trošak novog rada snosi klijent.
PROTETIKA NA VLASTITOM ZUBU (KRUNICE, LJUSKICE, MOSTOVI)
Ukoliko je do ispadanja protetskog rada došlo unutar 30 dana od dana postavljanja završnog protetskog rada, trošak novog protetskog rada snosi Poliklinika Bagatin / Bagatin Med. Ukoliko je do ispadanja protetskog rada došlo zbog loše higijene, nedolaska na kontrole i sličnih nepridržavanja uputa specijalista Poliklinike Bagatin / Bagatin Meda te razloga na koje nije mogla utjecati Poliklinika Bagatin / Bagatin Med, trošak novog protetskog rada snosi klijent.
Zatražite svoj termin za konzultacije, zahvat ili tretman putem našeg sigurnog online obrasca.
Naše osoblje kontaktirati će Vas u roku 24 sata putem telefona ili maila, i ponuditi termin koji Vam najviše odgovara.
Telefon:* | +385 1 46 10 225 | |
* Jedinstven broj za sve Poliklinike | ||
Email: | info@bagatin.hr |
Green Gold Tower Ul. Grada Vukovara 269a/10, 10000 Zagreb |
|
Donji grad Frana Folnegovića 1c/1, 10000 Zagreb |
|
Dioklecijan Hotel & Residence Kranjčevićeva 45/1, 21000 Split |
![]() |
Parkiranje u podzemnoj garaži Green Gold centra, Zagreb. Za detaljnije informacije preuzmite kartu |
Naša web-stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vas zapamtili i razumjeli kako upotrebljavate našu web-stranicu. Ako se ne slažete s našom upotrebom kolačića, promijenite svoje preferencije u "postavkama kolačića". Ovdje možete pročitati više o kolačićima. U suprotnom, slažete se s upotrebom kolačića onako kako su trenutačno postavljeni.